جولای 15, 2022

بدون دیدگاه

چرا مشتریان، توضیحات محصولات را نمی‌خوانند؟!

یکی از سوالات بسیاری از صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی و یا تولیدکنندگان محتوا در بخش توضیجات محصول این است که: چرا توضیحات محصولات را نمی‌خوانند؟

در این نوشته قصد داریم بطور کامل این مورد را بررسی نموده و البته راهکارهایی برای شما بدهیم تا بتوانید مشتریان خود را با نوشته خود متقاعد کنید که بهترین محصول را در بازار دارید. بنابراین با ما همراه باشید…

 

 

دلیل اینکه مشتریان توضیحات محصولاتمان را نمی‌خوانند!

در ابتدا باید ببینیم به چه دلیل کاربران و مشتریان اطلاعات موجود در توضیحات محصولات را نمی‌خوانند. در ادامه چند دلیل را به ترتیب اولویت و اهمیت بررسی می‌کنیم.

احتمالا شما هم تاکنون در سایت‌های مختلف، متن‌ها متفاوتی را مطالعه نمودید. دلایلی که در ادامه ذکر می‌کنیم بصورت همگانی نیستند و شاید مشکل شما، تمامی دلایل ذیل نباشد، اما دانستن و رعایت آنان خالی از لطف نخواهد بود.

تمامی توضیحات فقط درباره محصول است!

یکی از معضلاتی که همیشه فروشگاه‌های اینترنتی با آن روبرو هستندف عدم توجه به جزئیات و نیاز کاربر است. ما همیشه توضیحات محصولات خود را براساس مزایای محصولات‌مان و معایب رقبای‌مان می‌نویسیم.

اگر محصولی دارید، قرار نیست، کل بخش توضیحات را درباره اینکه از “چه ساخته شده” و یا “چه خواصی دارد” پرکنید! بهترین گزینه این است که بخشی از متن را برای پاسخ به سوالاتی همچون “مشتری چه زمانی می‌تواند محصول شما را مصرف کند؟” و یا این که “محصول شما دقیقا چه نیازی از مشتری را برطرف می‌کنید؟” و “آیا مشتری باید چند بار از محصول شما استفاده کند؟” اختصاص دهید.

خیلی علمی می‌نویسید!
برای نگارش، تلاش نمی‌کنید!
فکر می‌کنید در حوزه خود متخصص هستید!
بدنبال یادگیری اصول نگارشی نیستید!
خیلی کند هستید!
  1. نیاز کاربران را در نظر نمی‌گیرید!
  2. مخاطب خاصی ندارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا مشتریان توضیحات محصولات را نمی‌خوانند؟

اشتراک گذاری

آنچه در این مقاله میخوانید
مقالات سایت
دسته بندی ها
نمونه کارها
محتوای متنی
خدمات
تیم کاردرست
توضیحات محصول
باسلام